De reis - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wim Conny Bono Bogi - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Sittard, Nederland van Wim Conny Bono Bogi - WaarBenJij.nu

De reis

Conny: Harley Davidson Iron 883

Bono: Yamaha XT660Z

Bogi: Yamaha MT-03

De route:

Toen we de Noordkaap als bestemming hebben uitgekozen, is er in de serre een landkaart van Noorwegen komen te staan. Op deze kaart hebben we allemaal meerdere locaties aangegeven met speldjes. Deze hoogtepunten variëren van Musea tot Nationale routes of wandelingen.

Bepakking:

Om 4-5 weken op pad te gaan heb je een enorme hoeveelheid bagage nodig. Zo heeft iedereen 2 koffers of 2 zij tassen, een grote bagagerol (Wim zelfs 2) bij zich. Daarnaast hebben we allemaal een tanktas bij ons voor belangrijke persoonlijke spullen. En nog twee rugzakken voor dagelijks gebruik. Wat zit er allemaal in?
- 3 tenten
- 4x slaap spullen (slaapzak/luchtbed/kussen/...)
- 4x kleding
- keuken en eten, heel veel eten
- etc. etc.

De route:

Ons doel is om op 2 dagen tijd Hirstals in Denemarken te bereiken. Waar we een dag later met de boot naar Noorwegen zullen vertrekken. Vanaf daar zien we waar de wegen ons naar toe brengen.