Regeldag - Reisverslag uit Åndalsnes, Noorwegen van Wim Conny Bono Bogi - WaarBenJij.nu Regeldag - Reisverslag uit Åndalsnes, Noorwegen van Wim Conny Bono Bogi - WaarBenJij.nu

Regeldag

Door: Conny

Blijf op de hoogte en volg Wim Conny

26 Juli 2016 | Noorwegen, Åndalsnes

Vandaag regel dag. Vroeg eruit de taxi staat klaar om Wim en Bogi naar Molde te verplaatsen. Klein twee uur rijden en varen met de veerboot naar het ziekenhuis. Bono en ik gebruiken de tijd om te voet een stuk wandelpad van de Trollstigen te ontdekken. Zeer mooi, berg op, watervallen, stroomversnellingen en veel beekjes die wij met stapstenen trotseren. Gelukkig bestaat de app en rond de middag krijgen we het bericht middelvinger gebroken en deze krijgt een gipsspalk voor de komende vier weken. Sjapoo voor de ANWB, zei regelen verder alles. Maar dit betekent dat De bende van Wim niet meer compleet is. Morgen ruilt Bogi zijn motor in voor een enkele vliegreis naar Sittard. Het gevoel van jammer, helaas wij maken de reis niet samen af. Het klopt niet omdat de afgelopen weken het contact zeer intens is geweest. Bogi wat zullen wij jouw enorm missen in alles de komende week.