Aankomst Roros. - Reisverslag uit Røros, Noorwegen van Wim Conny Bono Bogi - WaarBenJij.nu Aankomst Roros. - Reisverslag uit Røros, Noorwegen van Wim Conny Bono Bogi - WaarBenJij.nu

Aankomst Roros.

Door: Bono

Blijf op de hoogte en volg Wim Conny

23 Juli 2016 | Noorwegen, Røros

Vandaag staat er een lange etappe op het programma. Het is nog 450km tot Røros, maar het is fijn rijden in in Zweden dus we vertrekken vol goede moed! De kilometers vliegen voorbij en we merken aan alles dat we weer een de 'bewoonde' wereld komen. Meer verkeer, grotere wegen etc. In Zweden genieten we nog van het zonnetje en een gebakje tijdens de middagpauze. Halverwege de middag komen we weer Noorwegen binnen gereden! Hier vinden we eindelijk weer een bord van een rendier waar we naar op zoekk waren! We komen door verschillende wintersport plaatsjes, hier besluiten we alvast boodschappen te doen. Hier begint het te regenen dus doen we onze regenpakken aan. Een uur later rijden we Røros binnen en vinden al snel de camping. Vanavond slapen we in een hutje en een slaapkamer, lekker droog en warm!