Noord Lofoten - Reisverslag uit Svolvær, Noorwegen van Wim Conny Bono Bogi - WaarBenJij.nu Noord Lofoten - Reisverslag uit Svolvær, Noorwegen van Wim Conny Bono Bogi - WaarBenJij.nu

Noord Lofoten

Door: Bono

Blijf op de hoogte en volg Wim Conny

15 Juli 2016 | Noorwegen, Svolvær

Vandaag staat er een korte etappe op het programma. Het doel is Anders, waar we morgen de walvissafari hebben. Ons kampje word iets langzamer ingepakt dan normaal. We vertrekken met slecht weer, maar rond de middag is het weer opgeklaard. Rond de middag pauzeren we en krijgen we warme chocomel en koffie om ons op te warmen. Hier besluiten we om eerst een camping buiten Anders te bekijken, omdat we in de avond lekker warm willen zitten. Eenmaal van de hoofdweg af is de weg hartstikke leeg. De enige mede weggebruikers zijn schapen, die ons raar nakijken. Het ruwe landschap is erg indrukwekkend. Langs deze weg ligt de camping. Terwijl mam en pap alles regelen, komen ik en Bogi bij op een ligstoel. Helaas is er maar een huisje beschikbaar,ik en Bogi besluiten dan om onze tent naast het huisje te zetten. In de avond maken we een lange strandwandeling

• 17 Juli 2016 - 17:10

José:

Mooie foto's
    Blijf lekker genieten van de natuur en van elkaar!!