Etappe watervallen - Reisverslag uit Eidfjord, Noorwegen van Wim Conny Bono Bogi - WaarBenJij.nu Etappe watervallen - Reisverslag uit Eidfjord, Noorwegen van Wim Conny Bono Bogi - WaarBenJij.nu

Etappe watervallen

Door: Bono

Blijf op de hoogte en volg Wim Conny

06 Juli 2016 | Noorwegen, Eidfjord

Gisteren hebben we besloten dat we naar het noorden gaan richting de vøringfossen waterval. Dit is een waterval van 182 meter hoog. Via route 13 rijden we richting het noorden. In de ochtend is het nog wat fris op de motor, maar onderweg worden we beloond op mooie uitzichten en heel veel watervallen in verschillende maten. Onderweg hebben we bij de waterval op de foto gepauzeerd en warme chocomel gedronken. Rond de avond besluiten we een camping te zoeken. Helaas was de eerste camping vol waardoor we ietsje verder moesten rijden. Hier gearriveerd kiezen we een huisje uit, dat hebben we wel verdiend! Na alles uitgepakt te hebben, zijn we pap en ik nog naar de supermarkt gereden voor boodschappen.